28/9/11

BERREKETAK






Txinako enperadorea oso eskertuta zegoen bere xake maisuarekin, eta sari modura nahi zuena eskatzen utzi zion:
-Maisu, eska ezazu nahi duzuna, eta nik berehala emango dizut.
-Ondo da; xake-taula arrozez bete dezazun nahi dut: lehenengo laukian arroz ale bat, bigarrenean bi, hirugarrenean lau, eta horrela, taula osoa bete arte.
-Benetan?!? Ez al duzu ezer gehiago nahi?
Zur eta lur geratu zen enperadorea, baina kalkuluak egin zituenean konturatu zen Txina osoan ez zela hainbeste arrozik egongo. Zenbat arroz zegoen ba?
Egin zuek proba! Aitonak dirua eskaintzen dizunean, esaiozu ondorengoa:
-Aitona, gaur xentimo bat ematea nahi dut, bihar bi, etzi lau, eta horrela hilabete bukaera arte.
Zein izango da azken eguneko paga?

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo Charo:
Erantzuna 4,75euro dira.

Iñigo

AGUR CHARO.

Anónimo dijo...

Kaixo Charo:

Problema egin dut eta
10.737.418,24 Euro ematen dit.

LEIRE

Agur eta urren arte!

Anónimo dijo...

kaixo lagunak!!
problemaren erantzuna egiten saiatu naiz eta nire ustez ,pagarena
10.737.418,23 euro direla uste dut.
Eta arrozarena ea biharko prest daukadan.

Agur lagunak!
Olatz Etxezarreta

Anónimo dijo...

Kaixo charo:
Ni ere egin dut berreketa eta
10.737.418,25
Agur
Maider moso
Agurrrr!

Anónimo dijo...

kaixo berriro!
Azkenean arroz aleena bukatu dut eta niri atera zaidan emaitza hau da: 9.223.372.036.854.775.808 arroz ale.

Agur lagunak saiatu zaitezte!
Olatz Etxezarreta