25/11/11

HOSTO BILDUMA

Irungo zuhaitz batzuk aztertu ditugu. Ezaugarri bitxiak dituzte: Batzuek mendia bizitzeko maite dute, beste batzuk oso urrutitik etorri dira gure parkeak alaitzeko.
Batzuk pozoitsuak dira, beste batzuk fruitu goxoak ematen dituzte. Gizakiak arbolak aspalditik erabili egin ditu.
Egunero fotosintesia egiten dute eta bizitzarako beharrezkoa den oxigenoa airera botatzen dute.
Ezagutu ondoren gehiago estimatzen eta zaintzen ditugu.

Lan bikaina. Zorionak!!

Calameo hitzaren gainean Klik egiten bazudu kuadernoa handia ikusteko aukera izango duzu.
Gustatzen zaizu?

5 comentarios:

Anónimo dijo...

kaixo charo:

hosto bldun guztiak oso politak dira eta lan polita egin dugu guztiok

Anónimo dijo...

kaixo Charo:

Hosto bilduma ikusi dut eta oso polita iruditu zait.

AGUR

ASIER PEREZ

Unknown dijo...

Kaixo, neska-mutilok!

Benetan ederra da egin duzuen lana, baita zuen irakaslearena ere.

Zorionak eta segi horrela, hori baita bidea asko ikasteko eta ikasitakoarekin gozatzeko.

Jesus, Elatzetako iraslea.

Anónimo dijo...

Se wuAy argazkia!!!!
Gelako norbait

Anónimo dijo...

Kaixo 6a :
ni mikel naiz eta asko gustatu zait ideia eta nirer amari ere. Baina naiago dut originala ,txaro oso argazki politak gehitu ditu.
Zenabat pertsona ikusten gaituzte 12 mila et piko.


MIKEL BARTOLOME

Kaixo Txaro:
Irakurri nuen hostoen lana eta ona iruditu zitzaidan.Blog- eko aurkezpen hau , benetan,oso polita